Coma de lumina

Si cum(oficial si poate neoficial)a venit primavara,simt din nou o atractie irezistibila pentru arta si zambet.Iubesc anotimpul asta pentru ca e cel in care renasc.La fel ca natura,de fapt,in acelasi timp cu ea.Si sper sa mai scriu ceva poezii,daca tot mi-am revenit si am revenit.
Ca in fiecare an,am ascultat Vama Veche-Primavara de 1 martie si m-am rugat sa ma bucur de o raza de soare.Nu m-a auzit nimeni.Zilele astea i-am zambit luminii,am inlocuit fularul cu esarfa…si am inceput metamorfozarea mea anuala//sufletul intra in coma de lumina…si fericirea pluteste prin jurul meu.Primavara e momentul in care daca ies afara,zambesc.Fie ca merg singura,fie avec des amis.Zambesc.Pur si simplu,nu ma pot abtine.Nebunie.Nervi de primavara.FERICIRE.Extaz si agonie.

Lasă un răspuns

