Carti

Pentru ca mi-e dor sa scriu si deocamdata doar atat am de spus:
Fusei la biblioteca pentru o trebusoara,pe care am rezolvat-o cu bine[foarte bine] si nu am putut eu,cititoare pasionata si fidela,sa plec cu mana goala.Si insetata fiind de lectura,am zis ca ar fi nimerit sa plec cu 8 carti de acolo[stiu ca maxim ai voie sa iei 4 carti,dar eu am si permisul mamei mele si imputernicire pe el].Deci:mi-am luat
Poezii-Lucian Blaga pentru ca am simtit nevoia sa iau cartea asta,ma rog,nu chiar asta,dar doream poezie buna si moderna
Noica-Moartea omului de maine
Mi-a placut pentru ca e Noica si pentru ca titlul e frumos[de fapt,e urat,dar e real].Nu stiu ce e cu cartea,voi afla.De fapt,majoritatea imprumutate sunt luate dupa instinctul de cititoare trecuta de etapa naivitatii.Sper sa le fi nimerit.
Shakespeare-Opere complete pentru ca ma simt inculta,am citit prea putin din Shakespeare[Regele Lear,Romeo si Julieta,Hamlet,Mult zgomot pentru nimic si cred ca asta e tot].Deci,da,ma simt inculta.Si vreau sa recuperez.
Herman Hesse-Jocul cu margele de sticla pentru ca mi-a placut Gertrud
Eugen Ionescu-Teatru.Pentru ca iar ma simt inculta,nu am citit decat Cantareata cheala.Rusine mie!
Shakespeare-Macbeth,din motivele prezentate mai sus
Junger-Cartea ceasului de nisip.Pe autor il stiu doar „din auzite”,prima carte de la el,sa vad ce impresie imi lasa.
Borges-Cartea fiintelor imaginare.La fel ca in comentariul precedent.
Intre timp,Toamna patriarhului imi ocupa suficient din timp.

Lasă un răspuns

