Absurd!!

Scriu repede,repede pentru ca trebuie sa ma pregatesc pentru un majorat.Deci ziua de azi,dimineata,trecerea pe la scoala si-apoi,si-apoi o dupa-amiaza minunata!minunata!minunata!
M-am dus la Actfest,respectiv un festival de teatru.Cu Didi.Si ploua si era frumos.Ne salutam,frumos,unde stam?
Eu:Uite mergem acolo,ca vad un tip bun[asta pentru ca vazusem par cret si am o slabiciune pentru acesti baieti].Si-asteptam noi in statie cu privirile din dotare[adica eu ma uit,tu te uiti,eu nu ma mai uit,eu ma uit,tu nu te mai uiti]De aici reiese ca am ochi buni daca am vazut de la vreo 50-60 metri daca o persoana e buna sau nu.Buna de privit,intelegeti voi.Si stam…stam….si na,vine autobuzul[din fericire,dupa vreo 10 minute]Si cine pleaca alaturi de noi?Rockerul,adica na,in momentul ala nu stiam ca e rocker,dar aveam o vaga banuiala.Si in autobuz,soarta ne-a pozionat unul langa altul.Si eu ii faceam semne Dianei si ea radea.Siiii…cand trebuia sa ne dam la o parte avuram un moment gen privire in privirea ta[:))]Si avea ochi albastri si zambea frumos.I mean,albastri,albastri,un albastru curat si frumos,frumos.Am mai spus ca avea parul cret?Brusc si deodata dau peste idealul meu masculin.Si din castile lui se auzea rock.Deci,cum spuneam,idealul meu masculin.Deci baiatule din autobuz cu par cret si ochi albastri,eu sunt Lorelei in caz ca nu stiai si in caz ca dai peste blogul asta.Eu sunt Lorelei si mi-ar fi placut sa ma joc in parul tau.Dar e doar vina ta ca nu am facut-o pentru ca ai coborat cu o statie mai devreme.Urat din partea ta.Revenind.Ajungem la teatru.Prima piesa Don Siempre care a fost faina,faina,faina.Am ras si m-am bucurat ca vad o piesa buna facuta de amatori.Frumoasa piesa,frumoasa prin faptul ca era inteligenta si amuzanta in acelasi timp.Din nefericire,cred ca eu si Didi suntem singurele care au inteles poantele cu functia continua,derivatele si punctele unghiulare[pentru cine nu stie,punctul unghiular este un punct in care frunctia este continua si exista derivatele la stanga si la dreapta,cel putin una finita si diferite][stiu pentru ca oricat de iubitoare de romana sunt,totusi,ma aflu la profilul mate-info,in clasa a 11-a,cu o singura nota si posibil ascultabila][si pentru ca imi place mate si apreciez glumele pe care nu le intelege oricine,gen ala cu plodul complexat][imi plac parantezele patrate].Si mi-o placut piesa rau de tot.Sunt entuziasmata pentru ca de-abia am sosit si ca un copil ce sunt am intrat pe blog.Daca as fi scris maine,postul ar fi fost sec.Apoi…piesa numarul doi Conversatie in jurul mesei.Lumii nu prea i-a placut,adevarul e ca nici atmosfera nu era.Pentru ca prima piesa a fost intr-o sala studio,iar a doua intr-un club,acelasi in care a fost Vita de Vie ultima oara.Club S pentru cunoscatori.O masa.Iar noi in jur pe canapele.A fost o piesa absurda.Atat de absurda incat am ramas toti 😐 si la sfarsit n-a aplaudat nimeni.Ne-am revenit,am aplaudat,dar fetele deja au simtit gustul dezamagirii.Si erau suparate.Si mi-a parut rau pentru ele pentru ca eu cred ca au muncit mult.Erau doua.Fete.Cea cu ochelari a jucat mai bine.Zic eu.Si cea mai frumoasa partea.Ne-a cuprins absurdul la intoarcere.In autobuz.Eram aproape singure si am inceput sa jucam teatru.Sa fim absurde.Sa spunem tot ce ne trece prin cap.Ar iesi o piesa buna daca mi-as aminti-o pe toata.Apoi am avut si o spectatoare,o babuta care dupa o statie n-a mai suportat si a plecat de langa noi.O alta doamna zambea si parea ca ne asculta cu atentie.Si noi radeam din cand in cand.Si spuneam ca suntem absurde si ca oamenii normali ne inconjoara,nu vrem sa fim mediocre,noi traim in lumea asta fara sa realizam ca e absurda,dar teatrul scoate la iveala absurdul din noi.Si faceam glume.Si ne simteam bine.Si…a venit o alta babuta.I-am zis Dianei ca daca si asta pleaca inseamna ca suntem bune.Si a plecat.Si m-am bucurat sa fiu absurda.Si timpul trece si eu nu sunt gata pentru majorat.Ne-a adus la realitate un cocalar care a trecut pe langa noi si ne-a intrebat „Ce faceti,frumoaselor?” Si noi „Ahh,suntem absurde,nu ne poate readuce la realitate,sa continuam”.Si probabil ca ma credeti nebuna,dar voi n-ati vazut piesa Don Siempre.Si maine ma duc la:
*Inchisoare de fete
*Visul
*Tethys
*Fuck you Eu.ro.pa
*Impro Fun
*Ultimul tango
*Frumosul indiferent
*Lumanaratecul
Am planuri mari.

Deci,pe scurt,postul meu=
Ochi albastri,par cret,teatru,absurd,viata.Te iubesc.

Later edit: Andrei mi-a spus sa scriu aici,citez[insemnand ca dau copy-paste din conversatia mea cu el]:
„L’am vazut pe Andrei,care m-a socat ca a venit la teatru si mai ales intr’o camasa albastra cu patratele”
Nu m-a socat.Dar ramane intre noi,da?

Un gând despre &8222;Absurd!!&8221;

Lasă un răspuns

