La multi ani!

La multi ani blogului,ca face doi ani.Si la multi ani mie ca fac doi ani de cand scriu pe blog.Acu’ ce sa zic?Ca m-am schimbat?Da,m-am schimbat.Ca regret numele blogului?Cel mai probabil.Oricum,numele e dat de acum 4-5 ani cand [spre rusinea mea] scriam cu y si k[nu mereu,doar uneori]…am scris cam un an pe el,mi-am recitit posturile,m-am speriat si am sters tot.Mai putin blogul.Iar acum doi ani,am reinceput activitatea.Si ca un copil inteligent ce sunt am promis sa nu recitesc posturile din urma pentru ca iar imi voi dori sa il sterg[asta pentru ca nu ma recunosc in posturile din trecutul indepartat,ma rog,e psihologica treaba].Nu regret ideea de capsuna pentru ca imi aduce aminte de copilarie,doar partea cu y si k..Acum mi-ar parea ca suna mai bine capsunic.Iar daca as avea timp si chef sa schimb numele as face-o.Iar blogul s-ar numi Lorelei.Pentru ca eu sunt Lorelei.Stiu ca o sa-mi spui ca deja sunt obsedata de Lorelei si ca numele meu e Georgiana,e frumos si iti place si ma iubesti,dar ,de asemenea,stii ca cel mai bine ma simt in pielea ei,in pielea lui Lorelei.Imi vei ierta indrazneala de a-mi schimba numele…In rest,citesc,beau ceai si meditez,ca orice copil de varsta mea[ei da,s-o crezi tu].Iubesc ploaia.Iar aniversarea blogului nu putea sa aiba o vreme mai frumoasa.E 15 aprilie,e frig,e ploaie,e vant…ca si cum toate tulburarile mele s-ar asocia vremii.Ploaia a fost intotdeauna departea mea,cand am zile proaste vine pe pamant si ma mangaie,ma consoleaza si imi sopteste la ureche povesti…Uff,iar trec de la un subiect la altul..La multi ani,blog,sa imi traiesti si sa devii o istorie a intregii mele vieti.Parca ma vad pe la 80 de ani[daca nu intervine sfarsitul lumii pana atunci sau imi cade o nuca de cocos in cap] postand pe blog despre ce carti am mai citit sau despre ideile mele absurde[absurde pentru toti in afara de tine,tu ma intelegi intotdeauna].Cred ca as zambi citind parerile mele de la 17 ani[aproape 18,nu,nu,nu vreau].Cred ca as zambi si ti-as spune ca mi-ai pus prea mult zahar in cafea.

Lasă un răspuns

