A doua zi de teatru

Inchisoarea de fete
Sase fete sunt transportate cu un vaporas spre o puscarie,calatoria dureaza 6 luni.Pe scurt.
Ce mi-a placut:
*ca piesa s-a jucat cu spectatorii pe scena
*decorul
*doctorul
*faptul ca piesa era realista
*faptul ca isi controlau miscarile foarte bine,gen erau in fata noastra la aproximativ un metru,se uitau in sus,tragic si nu au avut niciun impuls de a se uita la noi,de a rade.Eu n-am talent de actrita,m-ar fi bufnit rasul si nu m-as mai fi oprit.
*mesajul
*partea de final cand puneau reflectoarele pe ei si spuneau ce au ajuns[cei mai multi mor foarte repede]
Nu m-am omorat dupa:
*Partea de inceput cand ele se certau si se beateau si se injurau si mai stiu eu ce pentru ca nu era logica.De ce faceau asta?Doar pentru ca ele erau hoate,criminale si prostituate?Si trebuiau sa se manifeste violent fara motiv?Intai se certau si de-abia dupaia a aparut un motiv[cel cu impartitul paturilor si altor chestii].Nu era logic.
*limbaj [stiu ca in puscarie se vorbeste urat,dar parca s-a exagerat cu partea asta]
*vulgaritatea domnisoarei care se dadea la doctor[inteleg ca avea motive][dar putea fi mai subtila].Scuze domnisoara actrita,nu e vina ta ca asa e scenariul
*drama exagerata[ex eu te voi iubi pentru totdeauna,nu te voi uita niciodata,voi pastra copilul,il voi creste in inchisoare,doar pentru ca e al tau…Iar eu te voi lua de nevasta,o sa te cer de la ai tai,nu te voi lasa][plodul era al unei fete de acolo si al gardianului
Per total,mi-a placut si nu mi-a placut.
Monolog Visul
A fost okei,a fost realist si inovativ in acelasi timp.Viata fiecaruia.Omul obisnuit.
Monolog Tethys
Aici intervine faptul ca oricum ar fi nu pot scapa de subiectivitate.In momentul in care scena e luminata puternic cu rosu,apoi albastru,apoi rosu etc si pe mine ma dor ochii de la atata culoare,imi mai si tipi de ma dor timpanele,ei bine,atunci eu nu mai pot fi atenta la tragismul situatiei…Ahile nu era om!Da,bine,am inteles,nu era cazul sa tipi.
Fuck you,Eu.ro Pa
Precum realitatea,dura.Dura si prin limbaj.Mesajul a fost dragut.Un picut absurda piesa.
Impro fun
Era o sceneta facuta pe loc.Adica noi,spectatorii le dadeam o tema si ei trebuiau sa improvizeze cateva minute pe aceasta tema.Mi-a placut partea cand tipa vorbea,iar tipa din spatele ei dadea in maini…nu stiu cum se numeste chestia asta cand tu vorbesti,iar altcineva gesticuleaza „cu mainile tale”.
Inca nu m-am hotarat care piesa mi-a placut cel mai mult din ambele zile de teatru,dar lupta se da clar intre Don Siempre si Impro Fun.Parca as tine cu Don Simpre,ca sunt galateni de-ai nostri…

Lasă un răspuns

