Yey

Ma,eu in general nu ma consider norocoasa.Dar sunt anumite chestii unde mai prind un pic de noroc.Si ma gandeam asa,cam ce am castigat la viata mea.Nu ca ar interesa pe cineva,doar pe mine ma intereseaza.Si precum am mai spus,blogul e facut pentru mine.Pentru mine ca atunci cand oi fi batrana[adica cam pe la 30 ani] sa revad ce scriam pe la 17.Si sa nu uit ca totusi am fost norocoasa.Si cand vei citi asta,Georgiana de la 30 de ani,vei fi furioasa ca te-am facut batrana.Scuzele mele!Deci,din cate am amintesc,am castigat la un spectacol la care am fost pe la gradinita o punga intreaga de dulciuri.Si m-am bucurat.Initial,nici nu m-am prins ca am castigat,era prin tragere la sorti,fiecare bilet avand un numar.Numarul meu era prea mare si nu-l intelegeam.Eram mica,mica.Noroc cu educatoarea care m-a anuntat ca am castigat si m-a condus pe scena.Si eram uimita ca dintre atatia oameni am castigat eu.Apoi,tot cand eram mica,mica am trimis la un concurs Poiana si mi-au trimis o cutie mare,mare cu ciocolata,de toate sortimentele si toate aromele.Cum sa nu te bucuri?Iar de ziua mea,tot mica fiind,am fost la McDonald’s [acum nu mai calc pe acolo] si am castigat la tombola un ghiozdanel.Asta e tot ce imi amintesc de cand eram mica.Acum un an,am castigat biletul pentru Rammstein,cred ca pentru el m-am bucurat cel mai mult dintre toate castigurile.Si a fost frumos,frumos si am spus ca raman datoare Fuborg.Si recent,am castigat o esarfa si niste blugi.Iar acum o ora,o invitatie de 2 persoane la un film 3D.Sa continui tot asa,in zece ani voi castiga si o casa…

Lasă un răspuns

