Sunt rosica

Sunt rosica cum ar spune cineva drag mie.Dina,mai exact.Sunt rosica si ma bucur.Cica asa ii sade bine unei fete ca mine.

N-am facut un post doar pentru asta.

L-am scris ca sa ma laud ca pot citi cinci carti in acelasi timp fara sa uit detalii,fara sa incurc,fara sa ma supar.Eu nu ma supar,tu te superi?

Deci citesc:

Divina comedie

In genul… tinerilor

Groapa din tavan

Omul cu o singura aripa

si si si

Jurnalul lui Kafka.

Sunt genuri diferite,deaia reusesc sa le citesc in parelel.

Mai,in rest eu visez.Ar trebui sa caut o meserie pentru asta.Imi doresc ploaie cu tunete.fulgere.Sa se destepte orasul si sa fuga lumea sub umbrele.Eu nu detin asa ceva.Eu merg fara scut in ploaie.De ce sa ma feresc de ea?

Eu cresc,cateodata incet,cateodata repede.Ma schimb.Imi place ca am descoperit oameni noi cu care pot discuta intelectualiceste(ziceam eu in Seria de Craciun de pe celalalt blog ca in inima mea se vor cuibari alte persoane in curand,ca imi vor deveni dragi;si avui norocu’ sa dau peste ele),care imi impartasesc din cartile si muzica lor preferata,care ma imbratiseaza desi sunt departe.Dar vor veni si prin catunu’ meu si le voi zambi de-aproape.

Imi fac planuri de vara si visez la un concert Rome cu persoana mentionata mai sus.

Lasă un răspuns

