Sunt o fata rea care judeca dupa muzica

Eu nu ma pot abtine sa nu judec oamenii dupa muzica ascultata.N-as putea sa am un prieten manelist,de exemplu.Nici unul care asculta house ca tot branza aia e.Daca asculti un tip de muzica,aia te reprezinta.Esti la fel ca ea.Te identifici cu ea.Si mie imi sunt dragi mai ales oamenii care asculta rock.Sunt mai indulgenta cu ei.Si ajungem la de ce am scris acest post:
X:Buna.Ce mai faci?
Eu:Fac extraordinar de bine,dar cine esti?
X:Sunt X…
Eu:Bine.Te cunosc?
X:Nu,dar ti-am gasit id-ul pe net.
Brusc interesul meu scade.Si totusi ii mai dau o sansa.
Eu:Ce muzica asculti?
X:Straina si manele.De ce?
Eu:Curiozitate.Eu nu vorbesc cu strainii.Pa-pa.
Si-am terminat sublim.Mai nene necunoscut,de ce as vrea eu sa discut cu o persoana cu care n-am nimic in comun?Va ramane o dilema.

Un gând despre &8222;Sunt o fata rea care judeca dupa muzica&8221;

Lasă un răspuns

