N-am titlu azi

Am vazut in Vama un baiat cu par cret si ochi albastri sau verzi care era frumos,frumos si spunea ca vrea sa se distreze.Mi-a placut.

Am gasit prin dulap un tricou cu umarul gol.Ceea ce m-a bucurat.

Am citit mult zilele astea,m-am inconjurat de carti si-mi place.Trebuie sa profit acum cand inca nu m-am apucat de calatorit.

Imi place ideea de a-ti pune visurile intr-un plic.Am facut asta de doua ori pana acum,urmeaza a treia.Un vis a fost confirmat demult.

Mi-am cumparat Intoarcerea din rai de Eliade ca mi-era dor de scriitorul asta.Desi nu e canonic,nu e valoros cum spun unii.Nu-mi pasa,mie imi place.M-a castigat prin dom’soara Christina si Sarpele.

Imprastii idei.

Lasă un răspuns

