Ultimul post pe luna iunie

Bineinteles ca am ramas cu ceva de rezolvat pe ultima suta de metri si ma uit de pe margine cum timpul trece.N-am chef sa intru in joc.Ma bazez pe principiul vietii mele „Totul se rezolva”,recent lui i s-a alaturat principiul Dinei „Pot orice”.Plec.Si aici se vor rezolva toate,nu exista alta posibilitate,se vor descurca si fara mine.Mi-e dor sa fiu deconectata de tot.Sa fiu departe de facebook,de blog,de telefon,de Romania.Data trecuta cand am fost plecata o luna a fost asa bine acolo si asa rau aici ca numai vesti proaste am aflat cand m-am intors.Sper sa nu mai fie asa acum.Mai ales ca am o fata simpatica ce ma va astepta si pe care o voi imbratisa la intoarcere.O fata cu care planuiesc sa fug la Rome.O fata care ma invata filosofie.

Acum,sa ascultam muzica …

Un gând despre &8222;Ultimul post pe luna iunie&8221;

  1. Fata asta te așteaptă aici, cu listuța și cu rochiile. O să te corupă la ceva filosofie frumoasă.
    Cam pe 5 plec la Roma până la începutul lui August, deci să faci bine să te întorci pe 1.

Lasă un răspuns

