Trei rockeri si toti trei…

Mi-am amintit in tren de trei rockari intalniti anul trecut.Si oarecum imi sunt dragi.

Primii doi sunt de la concertul Rammstein,m-am ascuns pe langa ei ca sa fiu in siguranta.In amintirea mea amandoi aveau par cret,desi stiu foarte bine ca in realitate doar unul avea asa.Dar i-am transformat in baieti ideali,cu par cret.Baieti care m-au protejat,care au plecat acasa cu vanatai din cauza mea(asta pentru ca se aruncase unul in directia mea si baiatul din dreapta s-a bagat in fata,m-a dat pe mine in spate si boom),total necunoscuti.Si e mai bine asa pentru ca pe moment erau perfecti.

Al treilea iar nu stiu cine e.Eram pe la un concert pe plaiurile natale si baiatul asta facea pogo,eu bineinteles in primul rand,a aterizat cumva si m-a lovit peste mana.L-am retinut pentru ca a venit la mine,m-a imbratisat si mi-a cerut scuze.Pentru nimic,in principiu.

Da,am o slabiciune pentru rockari.Mi-s dragi toti.

Lasă un răspuns

