Azi voi scrie despre nimic.

Incepe sa-mi placa sa stau degeaba pe canapea alaturi de Nietzsche si Proust.Ei sunt si acum pe canapea,probabil dorm,trebuie sa-i trezesc,eu m-am mutat la birou.Alaturi sunt castile pentru ca in timp ce citeam vecinele de sus s-au hotarat sa se uite la Acces Direct sau OTV sau whatever si ma deranja fondul muzical.Ceva mai departe este un test de reading,cae,rezolvat.Trecut cu 71,42%.Mai am de lucrat.Alternez Rammstein cu System of a Down si mi-e bine.
In mod ciudat,traiesc cu impresia ca plec anul asta la facultate.Cred ca patesc asta pentru ca m-am gandit mult la cum o sa fie,ce o sa fac etc.Si am reusit sa apropii timpul cu un an.Nici nu se pune ca pana atunci am bacul,olimpiada de romana si examenul Cambridge.
Si apropo de bac,cum poti sa te plangi ca ai picat intr-o fraza de genul „bacul a fost o tampenie,eu si prietena mea am scris la fel shi eu am luat 3,40 si ea 2,50,cum se poate daca am scris identic(injuraturi pentru Funeriu)”.Si cum stii tu ,domnule elev_eminent, ca lucrarile voastre sunt identice?Ai tras cu privirea sa vezi daca prietena ta nu s-a inecat cu fituica?Sunt o fata rea,dar astia care copiaza sau invata in ultima saptamana nu au decat sa ramana intr-o toamna eterna cu frunze rosiatice si cateva dungi luminoase pe cer.Poetic,nu?Pentru acesti tineri nu am mila.Ii inteleg pe ceilalti ,totusi ,ca o fost greu si s-a corectat destul de dur.Si daca s-ar reintroduce examenul de admitere la facultate peste tot,s-ar desfiinta toate facultatile particulare si unele de stat(ca sunt mult prea multe)am avea oameni capabili.E clar ca acum „toata lumea face o facultate”.
Sau am auzit asa,eu intreband cam ce lume e pe la Litere
„La Litere nu e cum mi-as fi imaginat.Eu voiam sa gasesc oameni inteligenti cu care poti discuta despre o carte.Majoritatea citeste Cancan pe sub banci.Au ajuns aici pentru nu au intrat in alta parte,la Litere e cu dosar si e usor de intrat.Nu prea ai concurenta.”
Asta mi-a spus Dina si am suferit.Si eu imi imaginam altfel Literele.E trist.
Pe langa drum,pe langa gard,cum sa crezi ca daca un baiat are plete si barba e la Teologie?Mult mai probabil este rockar.
Am vorbit.

2 gânduri despre &8222;Azi voi scrie despre nimic.&8221;

  1. Același stil inconfundabil, aceeași surioara căreia chiar ii pasa de restul lumii. Felicitări !

    P.S. O sa-mi încep și eu „cariera” de blogger, sa vezi atunci concurenta…

Lasă un răspuns

