E timpul sa vorbesc despre marele nimic

Am cateva subiecte de atins in acest post si ma gandesc ce legaturi sunt intre ele.Sa incep.
Eu am zile bune si proaste.S-ar putea spune:asa este pentru toti.Nu.Zilele mele proaste si bune sunt speciale.In primul rand,nu exista zile neutre.Cum a fost ziua ta?Obisnuita.Nu.A fost rea sau buna.
O zi buna sau rea se cunoaste de dimineata.Simt.Dupa starea mea sau dupa mici indicii.Zilele sunt dragute si imi dau semne,in caz de „zi rea” aman un lucru important pana intr-o zi buna.Probabil deaia la mine functioneaza principiul „totul se rezolva”.Nu am indraznit sa verific cine formeaza majoritatea,cred ca zilele bune(sunt optimista,desi nu par).Azi e o zi buna.Primul indiciu a fost un rockar perfect.Pe care l-am vazut.Sunt martor ocular.Avea parul lung,prins in coada,castaniu,usor ondulat si ochi albastri sau verzi sau albastri verzui.Nu am putut observa detaliul acesta.Si am fost fericita pentru el.Eu ma indreptam spre biblioteca.Si acolo fu bine,ma umplusi de Nietzsche cu garnitura de Matei Visniec si Bulgakov.Inca o discutie cu doamna blonda de la biblioteca.Asta era unul din subiectele din postul de azi:

Doamna blonda.Nu ii stiu numele, rusine mie!Pentru doamna asta blonda am facut voluntariat(adica nu pentru ea,pentru sectiunea ei)timp de doua luni si am avut ceva timp de vorbit cu ea.Si jur(!) este printre putinele persoane care vorbesc bland, prietenos, te face sa ai incredere in ea. Data trecuta mi-a spus ca am o rochie frumoasa (aveam una neagra cu model alb, vaporoasa usoara,care se prindea dupa gat) si ca au evoluat lecturile mele (ceea ce m-o bucurat,nici nu stiu exact de ce).De data asta m-a intrebat de sanatate,  ce mai fac vacanta asta, cum imi aleg cartile de sunt atat de frumoase si daca mai scriu poezii.Ca o paranteza, nu prea mai pot sa scriu. Nu am starea aia, nu am inspiratie, nu mai vreau sa scriu in perioada asta, nu stiu ce e.Si discutia m-a inveselit.Clar,zi buna.In plus,conversatii cu Dina despre Dark bombastic fantastic (ne vom invalui in Rome si Vulture Industries) si despre filosofie.Plusuri pentru o zi  buna.Si e de-abia 14:06.Aaa,si cateva clarificari.Nici nu ma asteptam sa intelegi ce ma face fericita.Nici nu stiu daca postul asta are vreun sens.Nici nu stiu daca eu am vreun sens.Tu ai?

Pot orice,dar asta doar daca risc. Uneori marea imi umbla prin par.

 

Later edit:

deci da,a fost o zi minunata, ziua buna se confirma.

Lasă un răspuns

