Misogin?Feminista?

Am avut o discutie cu un coleg pe tema misoginismului, ne-am contrazis vreo doua ore si nu a iesit nimic. Ceea ce era si normal, fiecare isi apara partea.Acum imi dau seama ca a fost pierdere de vreme sau amuzament.Sa zicem amuzament.(asta a fost acum 2-3 ani,cine mai stie?)

Intre timp, am devenit matura si responsabila  am crescut si am inceput sa cred in urmatoarele lucruri:

1.Dorinta femeilor de a fi egale cu barbatii este stupida.

Si-acum sa dezvolt.

Egale in ce? Egale in drepturi.Care drepturi?

*In politica

Avem dreptul de a vota. Bun. Poti intra in politica.Desi,nevermind. Lucrurile au mai progresat de cand femeile erau considerate inferioare si trebuiau sa stea la cratita si sa creasca plozi.Mie mi-este suficient.

*La serviciu

Aici e adevarat ca barbatii sunt promovati mai usor in unele meserii (ex. ingineri), dar cati secretari ati vazut? Din nou,mie mi-este suficient, in domeniul in care voi intra nu au ce cauta prejudecatile astea.

*In viata de zi cu zi

In momentul in care aproape toti baietii/barbatii pe care ii stii te considera proasta inferioara lor, ar trebui sa te intrebi daca nu cumva au dreptate.

2.Dar poate nu e vorba numai de drepturi, poate unele vor egalitate pur si simplu. Sa zica doamnele „Fata, eu sunt egala cu barbatul meu” .Pfoai de capul meu,ce noroc pe tine!

Eu nu vreau sa fiu egala cu toti. De ce sa fiu egala cu Domnul „Eu este fericit cand toate este bine” sau cu Domnul „Ce face fetili?Linge inghetatile?” (nu mai stiu pe unde am auzit replica asta,probabil in realitate) sau cu Domnul „Scuip cand trec pe langa tine ca sa arat cat de smecher sunt eu” sau cu Domnul „Mie nu-mi place sa citesc.Sau te referi la carti de joc?” ? Orice asemanare cu realitatea este de fapt pura fictiune, acesti domni nu exista cu adevarat, sunt doar un produs nefericit al mintii mele.Concluzia mea?

3.Nu sunt egala cu baietii. Nu-i numesc barbati ca nici pe mine nu ma numesc femeie.

Sunt egala cu unii baieti. Altii imi sunt inferiori. Altii superiori. Cosi e la vita.

O problema am doar cu baietii care sunt de-a dreptul inchisi in cutia misoginismului: nu,nu,toate sunt la fel.Doamne fereste,nu!

Deci am clarificat partea lor.

Acum partea noastra.

Nu sunt egala nici cu voi.Incredibil,nu?

Si de foarte multe ori uneori baietii chiar au dreptate cand va „discrimineaza”. Nu insinuez ca voi nu puteti scoate doua vorbe in afara de:

*M-am ingrasat.Vai,ce ma fac?Sunt ca o vaca.

*Oare cate calorii o fi avand bucata asta de verdeata?

*Oare ma iubeste?Oare ma insala? (plus toate dramele suplimentare)

Nu insinuez ca sunteti superficiale, ca va place sa fiti considerate „barbie girl”, ca vreti sa fiti populare, ca Dostoievski este pentru voi un designer rus. Dimpotriva, voi toate sunteti speciale si meritati un baiat cu bani care sa va aprecieze pentru formele personalitatea voastra deosebita. Si il veti gasi.

Deci da, am intalnit persoane de toate tipurile.

Nu cred in misoginism, in feminism, ci in elita si plebe.

Un gând despre &8222;Misogin?Feminista?&8221;

Lasă un răspuns

