Despre tanara generatie si despre cum voi fugi ca o lasa de pe interneturi

Ca sa fie clar,generatiile ce vin dupa noi sunt praf in proportie de 80%.

Deci am vazut pe plaiul tuturor posibilitatilor aka facebook o domnita de 14 ani care m-a uluit.Din urmatoarele motive:

1.La poza de profil era inconjurata de fum si privea ea smecher-senzual spre aparat pe principiul „ia uite ce cool sunt, fumez si ma mandresc pe facebook cu asta”.In plus,avea un decolteu cat sa acopere toata poza.

2.Parea de 20 de ani cel putin in cam toate pozele, prima oara am crezut ca este mai mare decat mine si cand am vazut ca e nascuta in ’97,wtf?

Asta se datora machiajului strident si decolteului generos.

3.Si da,in general,am retinut ca avea decolteul mare.Pentru ca,in mod ciudat, in toate pozele aparea asa. Si fata era desteapta, se apleca,facea poze in pat,in oglinda si cat mai de-aproape.Sa se bucure tot poporul de frumusetile patriei.

Ce e mai trist? Ca nu e singurul specimen.

Ce e si mai trist? Ca facebookul e umplut pana la refuz de asemenea oratanii, nu e departe de hi5 si atunci imi voi lua jucariile si voi pleca chiar daca voi suferi din urmatoarele motive:

*va trebui sa imi notez zilele de nastere ale cunostintelor (pentru ca pe ale prietenilor le stiu, sunt aproape mandra de chestia asta)

*nu voi mai primi mesaje de la zodiar cu pe data nu-stiu-care e nu-stiu-ce concert

*si nici articole de la dilema veche

*nu voi mai comunica acolo cu cei maxim 10 prieteni( pentru asta nu voi suferi foarte mult ca exista si alte metode)

Da,cred ca in asta consta utilitatea facebook.Cand eram tanara era bun pentru Farmville. De fapt,atunci asta era singura utilitate.

Un gând despre &8222;Despre tanara generatie si despre cum voi fugi ca o lasa de pe interneturi&8221;

  1. Eu nu imi bat capul cu un site ca facebook .De ce ti-a face un cont pe facebook daca nu sa cunosti persoane noi doar pe criteriul aspectului fizic?
    Asta facea si fata aia dadea ce e mai „bun” doar , doar o vede unu.

Lasă un răspuns

