Cred ca Nichita Stanescu era…

beat.Asa scrise unul la bac.

Ordine si disciplina.

1.Mie mi se pare relativ corect bacul. Ca au mai fost unele scapari ( in ambele sensuri adica cei ce nu trebuiau sa treaca si au trecut si invers), se intampla.Deaia exista contestatiile.Daca nici dupa contestatie nu iei, inseamna ca te-ai supraevaluat sau ca toti sunt impotriva ta, ai dusmani ce iti vor raul. Cu siguranta a doua varianta e mai plauzibila.

2.Eu as comenta despre romana, cam aici ar fi zona de comfort (desi parca m-as pronunta si pentru mate, ce sa-i faci?, inca sunt la mate-info,dar sa lasam asta pe alta data,romana,deci).M-am uitat pe subiecte.Cu atentie. Nu stiu altii ce zic,dar mie nu mi s-a parut greu. Mediu. Presupunand ca ai citit ce trebuia si ai fost la minin 5 ore de romana.Atat iti trebuia.

i)Draga domnule participant,

*Nichita Stanescu e barbat.Si nu cred ca era beat cand a scris acel citat.Poate tu ai fost beat cand ai crezut ca vei trece bacul.

*Lica nu apare in Alexandru Lapusneanu.Lica nu are nicio treaba,saracul.

*Moromete nu a avut „relatii intime” cu Vitoria Lipan „pe la spate”.Dar asta nu scrie pe referate.ro si nici in cartea lu’ Badea.

*”Ultima noapte…” e absolut dramatica,dar nu apartine dramaturgiei…Detalii,detalii.Si Doamne,nu,nu e basm!!!Si nu se cheama „Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de amor”.Mi-ar veni sa rad daca nu ar fi de plans.Jalnic.

*A auzit cineva de metafore?Si da,ma ofer la oglinzi.

*Kafka nu e rus.

3.Nu ma(mai) uimesc perlele astea. Prima data,da,m-au uimit, nu stiu de ce.Ca doar stiam ce-i cu generatia mea.

Cum?Ce au scris?Ca Ultima noapte e piesa de teatru?Serios?

[din conversatia telefonica cu o amica]

M-a socat. Credeam ca e o chestie pe care o stie toata lumea. Toata lumea dusa pe la scoala macar din cand in cand.

4.Ma enerveaza oamenii aia de zic „Vai,eu m-am bazat pe copiat/noroc.Ce nenorociti ca au pus camere de filmat! N-am invatat deloc/am inceput sa invat cu o saptamana inainte.”

Ca sa ce?Sa ajunga un copil de genul asta pe locul tau de la facultate?Sa respire cursurile Universitatii Bucuresti degeaba?Si asta n-ar fi chiar rau daca l-ar da afara dupa primul an.Dar cine incepe facultatea o si termina.La fel ca liceul.Pentru ca toata lumea sa aiba o diploma?De ce trebuie ca toata lumea sa aiba o diploma?Sa termini Literele si apoi sa te muti la tara sa ai grija de animale si sa faci mancare?[caz real]

Nu inteleg.De ce toata lumea vrea sa fie „entelectuala” si „cu diploma la zece facultati” daca oricum posturile pentru necalificati sunt mai bine platite?Si mai usor de gasit?

5.De-abia astept sa fiu profesoara de romana.Sa vina toate perlele la mine ca stiu cum sa le rasplatesc.

6.O seara cat mai placuta si ne vedem la vara la bac!De data asta,voi fi chiar acolo,in mijlocul subiectelor.Sa vad daca dracul e chiar atat de roz cum spuneti voi.

6 gânduri despre &8222;Cred ca Nichita Stanescu era…&8221;

  1. Teoretic, dacă suntem niţel atente la viaţa lui Nichita Stănescu, la seratele pe care le dădea şi la anecdotele cu el în pula goală pe scări de blocuri, e foarte posibil, plauzibil, nu-i exclus (şi în fond, de ce nu?) ca el să fi fost beat când a scris chestia aia. Pentru că era beat într-o bună parte a timpului. Nu că asta ar fi ceva rău, ba dimpotrivă.

    Deci nu e perlă domle, denotă o bună cunoaştere a istoriei literare (paralele şi underground).

  2. Mai sunt şi eu rea. Mereu, de altfel.

    „Sa termini Literele si apoi sa te muti la tara sa ai grija de animale si sa faci mancare?” – şi ce-i rău în asta? Mie mi se pare absolut minunat şi o consider una dintre posibilităţile de viitor.

  3. Ei,si eu am fost rea in postul asta.Mereu, de altfel.

    E rau pentru ca te pierzi.Si tot ce stii se pierde.Nici macar nu se transforma, se pierde.
    In plus,mie nu prea imi place la tara=sa te muti acolo e ceva rau pentru mine:)

  4. Nu se pierde. Eu nu-s democratică, nu cred că învăţ ca să împart la alţii. Învăţ pentru că mă interesează pe mine treburile alea. Cum se pierde? Rămâne în mine. Ştiu la fel de multe şi dacă scriu în reviste culturale, şi dacă mă duc la ţară să am grijă de copii. Plus că, pe principiul că e mai aproape cămaşa decât haina, copiii mei trebuie să beneficieze în primul rând de ce ştiu, nu ai altora.

    La ţară e cel mai frumos.

  5. Dina, eu cand am dat exemplul ala cu termini Literele si ajungi la tara ma gandeam la o persoana care a trecut degeaba prin facultate,care dorea doar o diploma, detinand foarte putine cunostinte, pe care oricum le pierde cand ajunge la tara.Of,stii si tu la ce specimen ma refer.Cred.

Lasă un răspuns

