S-a terminat,s-a terminat…

Vacanta.

Si iar am tendinta de a spune ca a trecut degeaba.Doar tendinta.Ca nu-i adevarat.

Ca sa trag linie

Am vizitat doua tari,una frumoasa,una ok, in amandoua m-am simtit minunat.Zic frumoasa pentru ca limba e armonioasa, pentru ca o stiu, pentru ca am vizitat Verona cu minunatele ei cladiri si stradutele ca un labirint, cu magazinul dubios de tricouri rock,pentru ca au fost batai cu apa si veselie.Zic ok pentru ca Bulgaria nu este wow! ,are doar o mare curata si hoteluri mult mai bune decat a noastre.Pentru ca acolo erau baietii cu tricouri cu mesaje frumoase, baiatul cu vacuta pe cap, Emo care nu stia sa danseze (asa il cheama), rusii din lift, marea cu valuri rele si inalte.

Toate ieselile cu aproape toti prietenii (cred ca am ratat 1 sau 2 cu care nu m-am vazut vara asta), toate zambetele, de fapt nu, mai mult rasul pana mori, toate poz(n)ele facute.

Toate serile la foisor cu rockarimea,ceva dat din cap, vizualizat moseala si entuziasmul.Seara in care am plecat de la concert pe la 10 si am alergat impreuna pe faleza pentru ca era al naibii de frig, eu am uitat ca este toamna.

Toate conversatiile cu austrieci (4 stelute), italieni (4 stelute),bulgari (3 stelute),rusi (5 stelute), francezi (5 stelute),englezi(3 stelute).Aici se potriveste Nirvana-Gallons of rubbing alcohol flow through the strip.

Toate filmele vazute.

Toate cartile citite, toata setea de lectura dupa ce un an n-am avut timp nici sa respir.Toata filosofia de care m-am apucat.Mai exact Nietzsche, Aristotel, Platon,Kant, Ortega,urmeaza Shopenhauer.

Toate muzicile descoperite.Toti rockarii de imbratisat.

Toata eu. Cu visurile mele. Care sunt pe cale sa se realizeze.

Am tras linie, am pus toate astea intr-un bagaj numit vacanta, e atat de plin cu amintiri ca s-ar putea sa nu pot sa-l inchid.

Acum ascultam Deftones-Back to school si ne amintim ca avem un bac de luat cu nota mare si un Cambridge de trecut.Asta oficial.Neoficial avem mult mai multe de facut.

Astea fiind spuse…Here I am,Rock you like a hurricane!!!

Un gând despre &8222;S-a terminat,s-a terminat…&8221;

Lasă un răspuns

