Cu siguranta va dorim ca modele

Au inceput testele initiale.Pierdere de timp, cred eu. Si stiu ca asa cred si altii (nu numai elevii). E chiar logic, eu, copil intr-a 12-a am uitat mare parte din clasa a 11-a.Eu, viitor participant la bac, trebuie sa repet toata materia dintr-un an in doua saptamani. Mai ceva ca Fat-Frumos. Avem puteri mult mai mari. Eu, copil, pierd trei saptamani (doua de repetat, una de dat teste) in loc sa (stiu si eu?)repet pentru bac, sa invat materia de-a 12-a. Deci da, pe 26 septembrie am inceput materia de-a 12-a.

Mi se parea mai normal sa dam la 2-3 materii mai importante, dupa profil si sa fie un test mai serios.

Am dat trei teste azi,tic,istorie si fizica. Dupa cum s-o nimerit.Ce am observat?

1.Imi venea sa rup testele sau sa le dau foc. Pline de greseli,dezordonate,ca si cum ne-ar fi ras in fata.

2.Fara pauze.Adicapot si eusa scriuasa dar nucred ca este oidee foartebuna.

3.Fara diacritice. Pentru un test la nivel national,hua!HuaHua!Ca v-o picat mana sa puneti doua, trei semne.

4.Da, la fizica, prima problema era gresita. Nu-i vorba ca era doar despre niste transformari de viteze…

5.Am descoperit cum se poate scrie clasa mea:

CLASA A 12 A

CLASA A XIIa

CLASA A 12a

Sa va stea cratimele in gat!

Sau mai bine, pe limbajul vostru:

Sa v-a stea cratime-le in gat!

6.Propozitie inceputa cu litera mica.vreau sa zic ca oricum putem vorbi ca pa mess, ca doar estem tehnologizati.De asemenea, sa va stea Shift-ul in gat!

7.Cerinta la istorie:

Indicati un stat, altul decat, care apare in doua din cele trei surse.

8.Hai sa intram pe eb, sa deschidem un ord. Pentru cine nu pricepe, se refereau pe web si word.

Decat ceva vreau sa va spun, daca tot nu va pricepeti, lasati-ne sa invatam in pace. Lasati-ne ca noi, copiii buni (sau trebuia sa scriu cu doi de i ca sa pricepeti?), ne descurcam la bac si poate plecam la facultate in alta tara. Sa va scapam de o grija. Sa scapati de niste tampiti.

Si ca sa fim sinceri, plozii buni vor fi la licee bune cu profesori buni si vor invata.Plozii rai sunt aia 60% (sau mai mult) care au picat. Si bine ca asa a fost!

Cu testele initiale i-ati incurajat pe aia rai. Ia uite,frate,aia  sunt la putere si trimit subiecte cu 2000 de greseli. Apoi,na, estem destepti si noi,da-i naibii de tocilari ca tot noi vom castiga mai mult prin coruptie si fraude.

Si apropo, sa moara radioul liceului meu ( presupus al treilea pe tara) unde poti sa dai o dedicatie la 1 leu. Cocalarime peste tot, modele peste tot. Muriti in chinuri, ca m-am saturat de voi!

 

Lasă un răspuns

