Be thou my lethe and bleeding quietus

E frumos sa descoperi muzica printre frunzele de toamna.E frumos sa iubesti o frunza.

Parca am iesit din perioada aia agitata cu teste, am iesit bine.Era de asteptat,de altfel.Si-acum umblu printre stele, prin brate si teatru, pe strazi pustii, uitate. E liniste aici la mine, uneori astept trenuri care nu vin, intr-o gara unde un om citeste click.Si sufar din cauza luminii.

Si totul se rezolva, totul merge pe drumul bun. Lumea intelege ce am inteles si eu. Numai motive de bucurie. Desi pare incredibil, parca si timpul ma asculta. Mi-era dor sa beau o cana de ceai cu el, sa-i spun ce am mai citit si sa ma ajute cu gasirea lui. In viata asta, voi termina cele sapte volume din „In cautarea timpului pierdut”,acum sunt la al treilea.

Imi doresc sa strivesc frunze murdare de ploaie.Dar ploile nu mai vin…

Lasă un răspuns

