Titlul e optional

Mi-as dori sa existe o profesie si pentru mine. Profesia asta. Sa citesc carti (nu impuse, ci dupa cum doresc eu) si apoi sa port discutii intr-o ceainarie veche, mirosind a scortisoara despre acele carti cu oameni inteligenti. Sa vina la mine si sa vorbeasca. Sa facem schimb de pareri si idei. Sa invat de la ei. Si sa fiu platita pentru asta. Nu zic asta din lene, as munci 8 ore pe zi, cel putin. Cred ca ar fi tare frumos. Dar pentru ca asa ceva nu exista, trebuie iar sa ma intreb ce fac in viata asta. Mi-e si frica sa ma uit pe blog, sa citesc de cate ori m-am razgandit…si ce hotarata eram de fiecare data. Si mai greu e sa ma uit in gandurile mele si sa le ordonez. Sa inteleg ce vreau. Altceva decat discutii frumoase alaturate ceaiului.

Intre timp, imi canta Kurt Cobain Come as you are si cred ca o sa-l ascult. Ma delectez cu Fringe si La rasarit de eden. Voi vorbi si despre cartea asta cand o voi termina, pana acum e geniala. Cathy.

E bine sa te acoperi in frunze. E bine sa te trezesti cu frunze pe bancheta din spate.E bine sa ai frunze in poseta. E bine sa fii altfel.

Un gând despre &8222;Titlul e optional&8221;

Lasă un răspuns

