Fetica face descoperiri

Intr-o minunata dimineata de iarna, fetica face descoperiri. Sau cel putin asa le-am numit.

Am realizat ca pot manca micul dejun in timp ce ma uit la Fringe fara nicio problema. Ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca sunt o fetica insensibila la durerea populatiei. Un copil scorpion-cartita care paralizeaza oameni si ii cioparteste pe sub pamant, un politist explodand, oameni plini de sange  si o lectie de anatomie live, micul dejun rezista. Biscuitii cu ciocolata sunt chiar minunati. Nebunia unor oameni este fantastica. Inca ma amuza reactiile unor colege cand vad secvente din Fringe si ma intreaba super mirate cum de pot sa ma uit la asa ceva. Dragi copile, am vazut lucruri si mai rele de atat.

Am mai descoperit ca desi intoarcerea mea acasa a avut loc la ora 3, asta nu a oprit creierasul meu din actul creator. E superb sa visezi versuri la 5 noaptea. De fapt, nu sunt sigura ca le-am visat. Le-am   simtit. Si, bineinteles, acum le-am uitat. Tin minte primul vers „Ascunde-ma in umbra ta”, apoi ceva cu un doctor si cum inghitim noi lumina. Alte versuri pierdute. Pentru ca sunt prea lenesa sa ma ridic din pat si sa le notez. Rusine mie!

 

Ma chinui de vreo doua luni sa termin Divina comedie. In sensul ca o citesc in paralel cu alte carti (pana acum vreo 20), dar pe ea pur si simplu nu reusesc sa o termin. Am trecut de iad si purgatoriu, acum sunt in paradis. Iadul a fost frumos descris. Purgatoriul nu m-a incantat. Raiul ma cam plictiseste. Prea e roz totul si plin de iubire. Asa ca am cam renuntat la rai si m-am transferat la Bel-Ami, inca putin si o termin. Ma atrage societatea asta din trecut. Ma fascineaza gandirea lor. Imi place ca Bel-ami si-a luat doua amante si le manipula dupa cum dorea el. Sunt o fetica rea cu celelalte fete. Ma consolez cu ideea ca ele merita asta.

 

Am scris mult azi. Poate imi era dor.

Un gând despre &8222;Fetica face descoperiri&8221;

Lasă un răspuns

