Cartile se intorc la mine

Din motive ce tin de scoala, n-am putut sa termin o anumita carte si am returnat-o bibliotecii cu oarecare regrete, determinata sa ma intorc la ea mai tarziu. Si ca mi-o apropii, i-am lasat si semnul de carte care consta intr-un bilet la teatru, sa nu uite de mine. Azi am zis sa o recuperez. De fapt, m-am dus doar pentru ca ramasesem fara rezerve de carti si aveam nevoie de ceva nou. Si-am vazut-o. A fost dragoste la a doua vedere. Am cautat semnul, eram un pic emotionata. Ma gandeam ca poate e la altcineva acum, acel altcineva are o alta poveste, o alta conceptie de viata, ma rog, incepusem eu sa filosofez. Cartea era neatinsa, semnul era la locul lui. Prin acest post, certific faptul ca acea carte a devenit a mea. Semnul de carte ne leaga si ne va lega pe vecie.

Sa ne savuram ceaiul din fruncte de padure, zic.

Lasă un răspuns

