Cu ochii-n 4,25

***Ma bucur sincer ca au trecut sarbatorile si oamenii au renuntat la ipocrizie. Nu stiu cum se face, dar mereu apare bunatatea si amabilitatea asociata mesajelor copiate de pe internet fix de sarbatori.

***Odata cu venirea Anului Nou, am chef sa citesc carti de istorie sau sa invat rusa/germana. Soarta mi-a schimbat planurile si mi-a dat de invatat pentru bac. 

***Nu inteleg existenta rezolutiilor. De ce ai scrie pe o foaie (sau mai nou, folosind tehnologia) tot ce iti doresti sa schimbi in urmatorul an desi exista probabilitate de 80-90% sa pierzi foaia, de la 60-70% sa uiti de existenta ei si de 99% sa nu iei deciziile in functie de ce ai scris acolo.De parca te ajuta cumva ca ai notate dorintele tale pe undeva. Daca le ai notate in minte e suficient. Sau altfel…de ce trebuie neaparat la trecerea dintre ani? Eu zic sa schimbam ceva in fiecare zi, sa ne propunem ceva in fiecare zi. Eu nu mi-as conduce viata dupa o lista.

***M-as duce in Rusia, m-as aseza pe o treapta si as manca o ciocolata.Sau poate doua.

***Nu stiu cum reuseste Dostoievski sa scrie asa.Scrie despre lucruri obisnuite, stilul lui e usor, de fapt, nu e usor. Cred ca mai frumos ar fi sa zic ca scrie bine.Foarte bine. Poate cel mai bine.

Lasă un răspuns

