Lala

***Imi place mult cum reactioneaza lumea ca sa salveze Smurdul.  Parca s-a trezit din adancul somn al nepasarii.  Am impresia ca ne-am obisnuit sa fim indiferenti si sa credem ca nu exista scapare in Romania si ca oricum ar fi va fi rau. N-as zice. S-ar putea sa fiu naiva, dar inca sper ca se poate si altfel. Si daca nu se poate, imi trasez un cerc cu creta si primesc doar ce vreau si pe cine vreau in el. Un fel de refugiu, si da, stiu ca nu trebuie sa am refugii, nu-mi pasa. Uneori e  bine.

 

***Cel mai iubit dintre pamanteni este traumatizant. Adica ce se intampla pe acolo e traumatizant, brutal si incorect. Intr-un cuvant, real .

 

***Se duce vacanta, vine semestrul II si bacul si minunatul Bucuresti. Sa ma plimb pe strazi vechi in rochii vaporoase si iubite. Cel mai frumos lucru.Buna, ce faci?Uite, in metrou, ma plimb prin oras. Bucurestiul e o obsesie frumoasa, mai ales ca stiu ca e departe de perfectiune.

***Et s’il n’en reste qu’en je serai celui-la.

 

Lasă un răspuns

