Vanilla cream

***A 12-a nu e chiar asa de aiurea cum amenintau unii.Aparent in orarul nostru exista doar romana,mate si chimie, e frumos asa. Ne amintim ca noi nu crestem papagali,noi importam, mai dansam pe Ac/dc-Trinitrotoluen…E bine.

***Unii protesteaza prin tara, altii plang din cauza acceptarii ACTA. As face si eu parte din asa ceva daca nu ar exista examenul vietii si dorinta sa ajung in orasul meu.

***Partea proasta e ca nu prea am timp de citit. Ma tot chinui cu Iarna vrajbei noastre de vreo doua saptamani.Ma consolez cu ideea ca o sa am timp la facultate sa citesc si sa tot citesc.

***Planuiesc sa ma retrag de pe facebook intr-o zi.Intr-o buna zi. Prea mult timp pierdut.

***Am un copac preferat acum.Si un animal. Si ma foarte-bucur.Copacul se numeste Jabuticaba, iar animalutu’ tarsier.Si arata asa:

Animalu’ e infricosator si are ochi imensi, iar copacul e ciudatel,fructele lui cresc direct pe trunchi.

Lasă un răspuns

