Cum sa privim cu binoclul in oameni…

1.Fuse si se duse olimpiada locala la romana.Impresiile vor fi detaliate mai jos.

2.Nu stiu cum am eu norocul asta,dar nimeresc fix in salile unde temperatura e mai timida asa, nu prea vrea sa treaca de 10 grade.

3.La olimpiada asta vine lumea buna si lumea foarte proasta.Incepand cu cele trei fete din autobuz care se extaziau isteric si ne informau ca ele nu stiu unde sa coboare,asa ca ele vor cobori cu turma(bineinteles, au coborat la statia gresita, dar nu m-am deranjat sa le anunt) si erau atat de satisfacute de acest lucru incat umpleau tot spatiul din jurul lor cu rasul lor cristalin si terminand cu colegii mei de sala alias un baiat cu geaca de blana de urs turmentat, cu atitudine de smecheras de cartier si o fata cu cercei de lungime invers proportionala cu creierul ei( si nu,nu zic ca avea cerceii prea mici), cu rujul roz pe buzele alea dulci,cum zicea Eminescu in subiecte.In rest,nu ma plang, pareau inteligenti.

5.Alta tampenie e santajul cu note.Daca mergi la olimpiada,ai 10.Inteleg, in schim

4.Cea mai mare tampenie mi se pare sa trimiti elevi care sunt paraleli cu romana doar ca sa il ai ca participanti.Stii ca sunt praf, lasa-i acasa, sa nu se puna cumva in pericol.

b, sa motivezi copilul cu un 10 daca a facut ceva. Nu l-as aprecia insa pentru ca si-a mutat creierasul de pe facebook pe subiectul de olimpiada. Sau l-as aprecia? Nu, nu l-as aprecia, cum a trecut o ora jumatate, cum au iesit pe usa de se ridica praful in clasa.

6.Eu ma bucur de subiectele primite. Oricum nu prea stiam ce materie avem pentru olimpiada, avand in vedere ca la scoala facem pentru bac, iar in manuale ba era poezie, ba era proza, ba erau cronicarii.A picat Eminescu si Blaga,rostul omului pe pamant, gramatica, intelegerea textului.Subiecte destul de complexe.

7.Eu nu ma pot incadra in limitele lor. La subiectul C aveam universul liric blagian si eminescian,deci tot ce stim despre ei doi, doua poezii despre iubire si o referinta critica de vreo 15 randuri.Si noi trebuia sa ne rezumam la 40 de randuri. Imposibil. Nu stiu altii cum sunt, dar eu de-abia am reusit sa ma opresc la doua pagini jumatate.Si chiar m-am abtinut. Ca aveam idei pentru vreo 5-6 pagini. Sa-mi scada, dom’le,ca nu m-am incadrat.Sa-mi scada si sa nu ma mai treaca in etapa urmatoare.Daca eu am idei,de ce sa nu le scriu? La fel la subiectul D, despre rostul omului pe pamant, pai sunt mii de pagini scrise pe tema asta si tu imi zici sa ma incadrez in 30 de randuri?Nici aici nu i-am ascultat si am scris 2 pagini.Sa-mi scada si aici!Poate ies pe minus.Si da, m-am oprit pentru ca aveam la dispozitie 3 ore si in afara de astea 2 subiecte mai aveam vreo 10 cerinte cu intelegerea textului,structura,chestii.

9.Am facut un delict. Sunt o infractoare. Mi-am pastrat ciornele. Mi-a placut ce am scris la subiectul cu Eminescu si Blaga si mi-am facut un plan diabolic.Sa se bucure numai corectorii de ce mi-a trecut mie prin cap?Lasa ca raman eu cu ciornele si ma veselesc.

10.Kant, Shopenhauer, Hegel, Cioran, Novalis, Dostoievski, Steinbeck, Preda, Platon, Socrate, Baudelaire, Nietszche,Voiculescu, Eminescu, Blaga, Blandiana. Asta continea unul din eseurile mele.M-am distrat,stiu.

11.Acum ca trec, ca nu trec, eu sunt multumita de ce am scris. Rezultatele pe maine.

12.Mai incolo o sa public acel minunat eseu cu Eminescu si Blaga.

13.Fuse olimpiada si se duse.Fetica mai are planificata o olimpiada la filosofie, o olimpiada judeteana la romana. Fetica nu s-a mai dus la mate, pentru prima oara in viata, nu stiu de ce. Poate pentru ca oricum stiu ca nu iau la nationala si sunt prea preocupata de bac.

14.Fetica o sa se apuce de chimie, simte nevoia de o stiinta exacta.

3 gânduri despre &8222;Cum sa privim cu binoclul in oameni…&8221;

Lasă un răspuns

