Primavara, soarele…

**A venit si ultima vacanta din liceu. De fapt, nu se prea numeste vacanta avand in vedere ca bacul isi apropie cutitul de gatul nostru si onorabilul ministru schimba admiterea dupa poftele zilnice. Venerabilul, stimabilul.

**Eu sunt dezordonata prin fire. De cateva ori pe an ma apuca insa o dorinta arzatoare de a face ordine. O ordine migaloasa care imi ia o zi (cel putin). Devin exact opusul a ceea ce sunt, un fel de obsedata de ordine. Am grija ca cel mai mic lucru sa fie la locul lui. Cred ca este o forma de nebunie. Imi place. Am facut azi asa ceva. Am numit-o „Marea curatenie si aruncatul camerei la gunoi”. Am reusit performanta de a umple trei saci de gunoi (negri) cu lucruri inutile pe care le-am folosit la vremea lor sau nu le-am folosit niciodata . Am o reticenta in a arunca lucruri. De parca m-as fi legat de ele. Azi mi-am calcat pe inima. Sa vedem acum daca o sa-mi fie dor de ele.

**M-am gandit ca oricum peste jumatate de an imi iau zborul din camera asta si o sa-mi iau cu mine doar lucrurile necesare sau dragi. Restul va fi acoperit de praf si uitat de mine. Am visat mult la Bucuresti in ultimul timp. Mi-am facut planuri cu parfum de fericire. Suna bine in gandurile mele. Am gustul ploii pe piele. Gustul tau.

**Facand curatenia asta, am dat peste lucruri dragi, cadouri frumoase la care am tinut, lucruri adorate, lasate prin cutii inchise in uitare. Mi-am promis ca le voi lua cu mine la Bucuresti si imi voi crea o cutie de amintiri. Imi place mult ideea. Sa vad ce voi pune in ea.

**Camera asta miroase a Pronto si a ordine. Cred ca am incercat sa acopar mirosul variantelor si al nervilor de primavara cu Pronto. Am reusit. Cel putin pentru moment.

Lasă un răspuns

