Flori de zarzar

Mi-a inflorit zarzarul din fata blocului si m-am veselit. Pentru ca florile ajung aproape de fereastra din camera mea. E si mai aproape de bucatarie, dar am decis ca acela e un loc primejdios pentru o fetica atat de neindemanatica.

Mi-era dor de mirosul de primvara, de liniste si calm.

Oricum nu am parte de asa ceva, ca doar bacul e un monstrulet rau si maro (sper ca nu se contrazice nimeni pe tema asta cromatica) si isi intinde mainile ranite, unsuroase , prin simulari, pana ajunge la sufletul nostru. Neuronii nostri mai degraba. E frumos sa mai iei o pauza cu romana, dupa atat de multa mate si chimie. E urat sa nu stii ce ai exact la bac, ce trebuie sa pregatesti. Am eu ceva dileme legate de programa la romana, aia din 2012, care e la fel cu aia din 2011, la fel cu aia din 2010, toate-s vechi si noua toate. Ne resemnam si cu ideea asta si ne pregatim de Bucuresti. Orice ar insemna asta.

L-am visat aseara la Matei Visniec. Imi place omul asta. Reusisem sa vorbesc cu el, sa-i spun ca mi se pare genial, ca vreau ca el sa scrie mult, sa am ce citi, chiar daca minunatii romani l-au alungat din tara asta. Chiar daca cei mai multi nici n-au auzit de el. Cand o sa fiu libera, cand nu o sa mai trebuiasca sa dau explicatii, o sa aflu cand vine in Romania si unde, o sa dau ultimii mei bani de studenta (pentru ca un student din provincie veritabil trebuie sa n-aiba bani si sa petreaca prin camine) pe un bilet de tren si o sa-i zic ce i-am zis si in vis. Presupun ca o sa-i placa de mine, sunt mai ciudatica asa.

Cel mai bine e sa bei whisky si sa te uiti la Rapunzel.

Lasă un răspuns

