Haha, ironia sortii

2 comentarii citite la un articol despre sportivii care au picat la bac:

 

„La istorie e cel mai greu”

„Inseamna ca n-ai vazut in viata ta o integrala”

Mi s-a parut atat de minunat raspunsul incat am decis sa-l fac cunoscut lumii. Daca istoria a ajuns sa fie o materie de care sa te plangi, atunci noi, cei cu M1, ar trebui sa ne ducem in pustietaturi, sa vanam si sa bem apa de izvor. Serios acum, stiu ca ar trebui sa le arat compasiune pentru ca ei reprezinta tara si se remarca prin …prin ce se remarca ei, dar sa pici sa romana si la geografie? As intelege la o materie mai greuta, o matematica, o fizica, o chimie. Dar romana si geografie? Iar nu sunt toleranta, societatea o sa-mi puna interdictie.

Un gând despre &8222;Haha, ironia sortii&8221;

  1. Am auzit si eu pe viu voci care sustin ca bacul de la uman e la fel de greu ca cel de la real. Pareri ale unor elevi care au ajuns la uman tocmai pentru ca matematica li se parea prea grea!

Lasă un răspuns

