Ce e bac ca bacul trece

S-a terminat bacul.

Acest lucru nu ma plaseaza in extaz, nu ma nemultumeste.

Cel putin de acum am timp sa citesc, asa ca mi-am oferit mie urmatoarele:

Iubita locotenentului francez

Cimitirul din Praga

Primul om (care a luat bacul)

ceva Teatru de Eugene Ionesco, carevazica Eugen Ionescu.

La romana, dupa cum am mai spus, a fost ok ( se presupune ca exista persoane cu 0 [a se citi zero] la subiectul III), la mate daca nu greseam de inteligenta ce sunt [a se citi neatenta] ma bucuram de un 9,80, asa ma multumesc cu treizeci de sutimi peste 9 , iar la chimie o sa se pice, mi se pare extrem de greu in comparatie cu ce s-a mai dat, calcule obositoare ce iti luau jumatate din timpul pentru rezolvare [ a se citi 9,656*234*12,3/25] , nu sunt incredibil de multumita. Sper, per total, sa iasa peste 9, sa intru unde vreau, sa ma mut la Bucuresti si sa ma plimb pe strazi necunoscute. Am zis!

Rezultatele duminica.

Un gând despre &8222;Ce e bac ca bacul trece&8221;

  1. La matematica am gresit si eu in mod stupid( am uitat sa verific ca p+q+pq diferit de -1)..sper sa am noroc cu sacul si sa nu observe corectorii. La fizica nu verific baremul de teama sa nu oberv alte greseli stupide.
    Sa vina odata ziua de duminica…

Lasă un răspuns

