Hai cu secretarele

Trebuie sa relatez o intamplare legata de secretarele Colegiului National Vasile Alecsandri, Galati ( asta ca sa stiti unde sa le gasiti).

Ma duc eu frumusel sa obtin de la ele foaia matricola si adeverinta ca am luat bacul (bineinteles cu detalii) pentru inscrierea la facultate.

Bat la usa, intru, salut politicos. Aceste actiuni trebuie descrise ca sa nu arunce lumea cu noroi in mine ca a fost vina mea.

Ma intreaba: Ce doresti, pui?

Eu: Am nevoie de acte pentru inscrierea la facultate, foaia matricola si adeverinta pentru bac… (urmand sa dau detalii despre ele si sa le rog sa faca aceasta actiune in favoarea mea)

Doamna directoare adjuncta ma intrerupe: Nu e posibil sa te exprimi asa la clasa a 12-a, cum sa zici asa ce vrei, nu se intelege…Ce clasa esti?

Eu zic : Am terminat a 12-a…

Ea: Pai si cum e posibil sa te exprimi asa?

Eu raman absolut uimita, inca mi se pare ca am spus destul de clar ce am vrut si chiar daca nu se intelegea, nu sunt prima care are nevoie de asa ceva pentru inscriere. Dar din nou, foaie matricola si adeverinta. Ce e asa complicat?

Dupa incep cele doua sa urle la mine ca ele nu pot da adeverinta pana vineri, ca nu au documente oficiale (desi si aici am semne de intrebare, n-am facut contestatie, rezultatele mele nu se vor schimba pana vineri orice ar fi ), ca n-am decat sa vin atunci.

Bine, dar atunci de ce au inceput inscrierile in tara?

Sa sun acolo, nu e problema lor. 10 minute de discutii in contradictoriu in care tonul meu a ramas politicos, al lor …se stie deja cum se vorbesc.

Recapitulari:

1. In 4 ani, mereu am iesit din biroul lor nervoasa, niciodata nu au fost binevoit sa renunte la barfe si cafeluta pentru a ajuta un amarat de elev 5 minute, mereu vorbindu-ti pe un ton intepat, ca si cum ai fi ultimul om( mai degraba neom).

2. As fi inteles ca nu au voie sa imi dea adeverinta daca mi-ar fi vorbit frumos. Nu cred ca 5 zile cei de la Universitatea Bucuresti nu fac nicio inscriere pentru ca NIMENI din tara asta nu da adeverinte.

3. Cum se poate ca rezultatele sa nu fie oficiale odata ce acestea vin de la minister?

4. Cum ai putea sa te inscrii la facultate daca vineri abia se dau adeverintele, daca o sa fie aglomeratie de pe lume si e posibil sa nu mai prinzi tren? Cum e posibil sa ajungi sambata pana la ora 12/14 (inca nu se stie, desi am sunat peste tot) daca singurul tren ajunge prea tarziu ca sa te inscrii chiar daca ai fi singurul (adica nicio coada la care sa stai). Cum e posibil sa ramai cu nervi si stress pana in ultima zi, desi ai facut tot ce se putea sa pleci inca de luni?

5. Nervi, stress, neintelegeri, bataie de joc. Sper sa apucati vremea in care noi o sa va tratam ca pe niste gunoaie. Pentru ca eu asa m-am simtit.

 

Lasă un răspuns

