bucurestind

Am ajuns iar in orasul tandretii si m-am veselit.

Ziua 1.Fata ce sare in bratele baietului in Gara de nord. Superba imagine, suficient incat sa ma distraga de la trebusoara mea. Barbatul ce isi asteapta sotia (probabil) cu un buchet de flori si o inghetata. Metrou. Statii. Magistrala 2. Cum sa te descurci la metrou. Oameni citind carti in picioare, oameni citind ziare pe scaune. Probabil ca undeva este o nedreptate.  Atentie, se inchid usile! Litere. Universitate. Un englez ce stie Bucurestiul mai bine ca bucurestenii.

Ziua 2. Calcare in picioare la ASE. ASE. Picioare. Fete lesinate. Te ia valul. Trepte, hai ca am ajuns la stalp. Ce coduri ai? 21,17. Rasete si cantece. Daca nu cantam, nu mai rezistam. Cine are voce sa cante! Oameni frumosi, pe care i-as indragi. Oameni pe care nu i-as vrea, nici macar in alte grupe. Suntem solidari si apropiati inainte sa fim colegi. Belvedere. Planuri.

Numai eu as putea povesti asa doua zile. Mi-am recuperat cele cinci diplome de la liceu, am iesit de acolo mai diplomata decat credeam.

Intre timp, iubesc Iubita locotenentului francez, ma identific cu ea si caut.

 Mi s-au spus cuvinte frumoase si am de gand sa le pun in buzunarul inimii.

Lasă un răspuns

