21 grams

Mi s-au terminat toate vacantele recunoscute prin legile verii. Am revenit pe traseul realitatii, acum trebuie sa ma apuc de treaba. Am de mutat chestioare dragi mie intr-o casa noua, intr-un oras nou, alaturi de oameni noi. Am de creat o poveste acolo. E modul meu de a supravietui.

Mi-am luat patru carti de la biblioteca, au nume sugestive: Douasprezece scaune, O coborare in Infern, Demonii si Glorie. Sper sa fie carti frumoase, am nevoie de asa ceva.

Sunt neatenta cand ma joc. Puteti sa-mi iertati asta sau nu.

Tocmai ce am vazut un film  bun, 21 grams, despre vinovatie, disperare, inima, despre cum nu poti trece mai departe cand sotul si cele doua fiice ale tale sunt calcate de o masina. Relevante mi se par scenele:

in care sotia vinovatului spala sangele de pe capota       

si

in care blonda duce la buze haina patata de alt sange.

Plus pentru film pentru ca scenele nu sunt prezentate in ordine cronologica, frumos amestec. Abia la final aduni toate partile si te intrebi. Afli. 21 grams. E ceva de castigat?

Deci va indemn sa vedeti 21 grams, sa cititi ceva de aici , sa dati un follow in dreapta sau un like aici.

Lasă un răspuns

