We love London

Am onoarea sa racesc inca din primele zile de septembrie, ma tratez cu ceai de caise si rooibos.

Am facut ordine in 70% din camera, am aruncat 30%. Sa ramana doar ce e important sau drag.  O viata noua se incepe aruncand. Va fi mai frumos asa. Nu ma atasez de etape, trec prin ele si imi arunc in sertarul inimii amintiri. Rememorez intamplari. Stabilesc intalniri cu oameni frumosi si intelegatori, prieteni vechi.

M-am apucat aproape serios de engleza. Planuiesc un Cambridge in iarna. L-am mai planuit de vreo doua ori si am renuntat. Ar trebui sa ma oblig sa ma inscriu, atunci nu mai pot da inapoi. Ca un fel de bac, apoi imi voi da seama ca nu a fost chiar atat de rau. Merg in paralel cu trei culegeri: Word Perfect de Mark Harrison, Advanced grammar&vocabulary de Skipper  si o carte cu nume si autor necunoscut (am pierdut mi-a mancat cainele prima foaie), foarte buna de altfel, un capitol cu vocabular, unul cu gramatica, gasesti topic vocabulary, phrasal verbs, collocations,idioms, word formation legate de toate temele posibile si imposibile pentru Cambridge. Plus teste. Subiecte economice in teste. Scriu tot ce nu stiu intr-un caiet, caietul are o coperta cu We love London si un autobuz de-al lor.

Apoi, chineza. Sau japoneza. Sau rusa. Sau toate.

 

Un gând despre &8222;We love London&8221;

Lasă un răspuns

