Bucurestind

Yep, tot bucurestesc.

Descopar ca nu am talente de retinut nume si faptul ca zilnic mai fac cunostinta cu cate cineva nu ma ajuta.

Descopar ca timpul trece mult mai repede cand pierzi o ora pe drum, o ora la cantina si o ora spaland haine, vase, ordonand etc.

Descopar ca am un prof genial la Geopolitica care ne informeaza ca Moxa e un fel de buricul pamantului, ca de aici rasare soarele si cei mai luminita finantisti. O sa stampilam excelent, promit.

Lifturile mi-au devenit cele mai bune prietene.

Mi-e dor sa citesc, dar n-am ce. Am terminat cartile avute la mine si bibliotecile nu le cunosc. Deocamdata. Cand legitimatia de student imi va lumina calea, voi apuca sa ma bucur de minunatiile lecturii.

Astept cu nerabdare cateva zile in care sa fiu ceva mai fericita.

Ma uit la cele trei manuale si ma minunez ca un xerox se poate numi Tuchi. Si ca Tuchi are toate manualele de la Ase pentru toti finantistii doritori. Ce lume minunata Bucurestiul asta!

Lasă un răspuns

