Aseind

Timpul trece extrem de repede, inca nu m-am hotarat daca e bine pentru ca ma apropii de perioada in care o sa fiu foarte fericita si mereu printre oameni dragi sau daca e rau pentru ca mi se duce acest an din viata.

M-am obisnuit sa alerg dupa autobuze, sa iau 182, sa cobor la Perla, sa schimb, sa merg repede, repede pana in Moxa ca sa apuc sa savurez o savarina mult prea insiropata. M-am obisnuit sa mananc rar si pe fuga. M-am obisnuit cu ritmul asta rapid. Dar inca ma impotrivesc lui.

M-am speriat de microeconomie si mi s-a facut dor de orele de mate din liceu. Ce fac eu acum se aseamana. Siruri, limite, Leibniz. Sir Cauchy.

Am zis. Suficient pe azi. Sa incepem Dreptul afacerilor.

 

Un gând despre &8222;Aseind&8221;

Lasă un răspuns

