De ce s-avem un titlu?

Scriu rar pe blog. Facultatea e de vina, sa ne intelegem. Fa ordine, mananca, scrie, citeste cursul, vorbeste cu colegele de camera despre toate subiectele acestei vieti, vorbeste la telefon cu cei de acasa, fa vizite in Belvedere vechi la alti oameni dragi, alearga, in principiu.

Imi place acest Bucuresti care nu imi lasa timp sa ma plictisesc. Am fost in Gradina Botanica si nu a fost uau, uau, ca doar e toamna si mult din ce a fost s-a dus. Linistea a ramas frumoasa, zici ca nu esti in capitala cea claxonata.

Am fost si la muzeul George Enescu, de retinut arhitectura, un portret de langa vitrina 2 (in care ochii lui se uita in ochii tai, frumos sentiment), mainile si masca mortuara.  Am mentionat arhitectura? Superba. De mers in spatele palatului, unde se afla casa lui Enescu.

Am bifat 6 obiective intr-o luna si sunt relativ mandra de asta. Imi propusesem sa vad intai atractiile turistice clasice, apoi sa-l descopar dupa gustul si dragul meu.

Sa citim, zic.

[ Cel mai urat ;ucru la ASE e ca n-au biblioteca, au un fel de imitatie cu maxim 500 de carti, nimic din beletristica, ceea ce e foarte trist, pe multe din ele (chiar economice fiind) nu poti sa le iei acasa. Acest lucru ma intristeaza profund si imi voi ineca amarul in Biblioteca Nationala]

Lasă un răspuns

