Trecut-au anii

si n-am mai scris pe blog.

Nici multe, multe nu s-au intamplat.

Am mai avut cateva zile frumoase la camin, cu toata atmosfera inclusa, cu ghete lustruite pe hol si multa ciocolata, cu strudel de mere si luminite bucurestene, cu discutii despre relatii la 1 noaptea. Mi-am dat seama cat de obisnuita sunt sa fie cineva cand ma intorc acasa oriunde s-ar afla aceasta.

Cu facultatea, se apropie terifianta sesiune si simaiterifiantapresesiune. Uneori mi se pare groaznic de multa materie, alteori ma gandesc ca am trecut si prin chestii mai grele.

Am citit Padurea norvegiana si mi-am dat seama ca l-am judecat gresit pe Murakami si-anume Haruki. A scris chiar binisor, interesant, captivant si (ca de obicei) incredibil de erotic. Na, ce poti sa le ceri japonezilor

Vreau sa ma plimb prin orasul tandretii cu un baiat care sa ma opreasca in mijlocul strazii, fara niciun motiv, sa ma imbratiseze, apoi sa ma ridice pe sus, iar eu sa comentez si sa ma enervez.

 

M-a ranit ce a spus o domnisoara pe un blogulet de mi-au dat lacrimile:

De când am venit în București, am auzit fel de fel de comentarii urâte despre fetele de la Politehnică. Că sunt urâte, că sunt tocilare, că nu se distrează, că n-au viață socială bla bla bla…

E greu să recunoașteți că fetele de la Poli sunt drăguțe, deștepte și curajoase? În timp ce noi restul alegem căi mai ușoare, de genul: ASE, SNSPA, Litere sau Științe Sociale, ele se avântă într-o lume care până nu demult a aparținut exclusiv bărbaților.

P.S. Adevărul este, însă, că aceste fete sunt destul de puține, de aceea nu toți băieții au șansa să-și găsească o pereche la Politehnică. Dar stați liniștiți, pentru asta s-a inventat ASE-ul :) ))”

Articolul e mai lung, in principiu lauda curajul fetisoarelor de a patrunde direct si cu succes in ” lumea barbatilor” si demonstreaza cat de smecher e sa fii la Poli si sa mai fii si fata. Uau. Pe cand, muritoarele de rand se duc la ASE si la Litere (da, am dat la amandoua, apartin uneia dintre ele si ma simt de-a stangul ranita) si devin material pentru frustratii care nu „si-au gasit perechea” la Poli, ca si cum Politehnica ar fi agentie matrimoniala, cu oferta limitata. Baieti, cautati repede o fata de la Poli, ca sunt editie limitata. Daca nu, ajungeti la ASE si e de rau.

P.S. (ca tot e la moda) : Acest articol nu este anti-fete de la Poli. Acest articol doar avertizeaza populatia masculina sa isi caute iubirea la Politehnica, pentru a se aseza la casa lor si a face multi copii care vor da tot la Poli. Se va mari populatia de ingineri! Economistii va sustin!

Lasă un răspuns

