1Q

Vacanta de dupa sesiune. Timp de citit si mancat ciocolata Milka cu bomboane.

Timp de stat cuibarita la caldura sau timp de plimbat prin tara. Incepe sa-mi fie dor de Bucuresti si fac planuri cu parcuri, teatru, ceainarii, muzee. E bine.

N-am mai scris aici de carti, regret un pic.

Ce am citit se gaseste in pagina Lecturi de studenta. 36.

Pe scurt.

Pe la inceput ma reindragostisem de Dostoievski si nu, inca nu am terminat toate cartile lui. Mi-a placut mult de tot si de Schlink. Am adaugat in buzunarul celor indragite Castelul palarierului, Vraciul. Profesorul Wilczur, Padurea norvegiana, Cei frumosi si blestemati si Platforma. Cumva mi se pare ca toate apartin unei singure categorii. Toate au o tristete frumoasa, draga mie. Mi-a starnit interesul Bukowski, in special cu Femei. Mi-a placut Dune, desi eu nu prea sunt cu genul asta de literatura.

Incep sa il citesc pe Murakami din scoarta in scoarta, unele lucrari sunt geniale, altele doar normale. Ii caut prin pagini pe alea geniale. Ma opresc la 1Q84.

Incerc sa il descopar pe domnul Yukio Mishima. Cred ca ma acapareaza literatura japoneza.

Apoi Sibiu.

Un gând despre &8222;1Q&8221;

Lasă un răspuns

