Aviz amatorilor

Imi place sa citesc. Mult.
E cel mai bun inceput pentru ce urmeaza sa spun.

***Nu suport oamenii care citesc literatura proasta. Oamenii care lauda literatura proasta. Inteleg sa citesti asa ceva la inceput, cand inca nu poti sa faci diferenta intre bun si rau. Cand esti un cititor mic. Dupa ce cresti, literatura proasta chiar nu isi mai are locul.

***Stiti oamenii aia care spun ca vor sa citeasca ceva lejer, care sa nu le solicite mintea in timp ce stau la plaja?

***Observ un trend de a incuraja lectura. Uneori e bine, uneori mai putin.

1. Revista de povestiri

A avut un maraton de lectura timp de o luna. Cine citea peste 2000 de pagini, primea toate cartile cadou. Din cate stiu, s-a ajuns pe la 10.000 de pagini. Oamenii acestia exista! Mi-ar fi placut sa particip, dar bineinteles ca am aflat dupa ce s-au terminat inscrierile.

2. Editura All

Nu stiu exact toata povestea, din cate am inteles eu, omul citea o carte, facea o recenzie, primea 15 comentarii, primea un copac si il planta unde dorea sufletelul lui. Interesant.

3. Noaptea cartilor deschise sau hai sa luam carti cu sacosa

M-am dus, am vazut, am plecat.

Am vazut cum erau aruncate si calcate in picioare „cartile deschise” si-am plecat. Un eveniment ce promoveaza lectura in halul acesta nu avea cum sa sfarseasca bine. Am aflat ulterior ca a fost mai ceva ca la promotiile de la ulei, ca s-ar fi ingramadit, ca s-ar fi calcat in picioare (oameni+carti) si ca unii erau atat de iubitori de carte incat indesau cartile in sacosi. Bine ca am plecat.

4. Castiga carti pe viata

E organizata tot de Editura All,faci recenzii timp de un an, cine are cele mai multe recenzii castiga carti pe viata din colectia Strada fictiunii. Sa vedem daca ma implic.

Lasă un răspuns

