Cum a fost la B.fit in the street

Am ajuns in ziua a treia de B.fit in the street, asta datorita/ din cauza sesiunii apasatoare.

Primii au fost Italian Flag Wavers (cunoscuti ca si fluturatorii de steaguri) pe care i-am mai vazut si ii stiam din alte circumstante si de pe alte plaiuri. Au fost simpatici si in colanti colorati.

Au urmat cei de la Cie off, Franta cu un spectacol as zice bizar si incredibil de abstract alcatuit din muzica, dans si culori. Si tipete. Sa nu uitam tipetele. Cica ar fi fost vorba despre legatura omului cu Universul. Mi-a placut tocmai pentru ca era ciudat. Nu recomand copiilor.

Parada.

Los fotografos (evident Spania)

doi tipi simpatici foarte actori si foarte zambet

Giant dolls( Spania)

Conceptul nu a fost foarte sofisticat, dar a fost o frumoasa pata de culoare.

The Fairies (Franta)

Nu ma impresioneaza zanele.

The butterflies (olanda)

Nu prea le-am vazut prin parada pentru ca dragoni!

Dinosaurus (Olanda)

Acusi vad ca se numeau Dinosaurus, dar eu sunt ferm convinsa ca erau dragoni. Si o sa cred asta pana la sfarsitul lumii. Au fost cei mai frumosi din toata parada si m-am tinut mai mereu pe langa ei. Da, am avut onoarea de a fi atacata total prin nesurprindere de unul dintre ei. Si stapanul lor era bine conturat, sa zicem.

POZA AICI!

Lasă un răspuns

