Sub ghetar

sub-ghetar
O alta carte indragita in perioada asta a fost Sub Ghetar, de Halldor Laxness (cu accent pe o).
Mi-e destul de greu sa vorbesc despre ea pentru ca, in general, e greu sa vorbesti despre frumusetea absurdului.
Sa vorbesc despre subiect, nu stiu daca ar fi relevant. Sa vorbesc despre impresii, mi-a placut.

Poate mai bine.

Intrebari fara raspunsuri.

„-Ce sunteti?
-Sunt sotia pastorului de-aici.
-Nu stiam ca exista vreo sotie de pastor aici. Credeam ca pastorul traieste singur.
-Sunt nevasta lui.
-Dar sunteti plecata cam de multisor,nu-i asa?
-Treizeci si cinci de ani. Nu e chiar asa de mult timp.
-Cand ati semnat mai adineauri chitanta pentru peste, mi s-a parut ca ati folosit un nume strain, sau ma-nsel eu?
-Cateodata, cand mi se livreaza peste,nici nu-mi dau seama ca-mi scriu numele. Am stat candva intr-o manastire spaniola si receptionam pestele la poarta si mi se spunea Elena.
-Sa-nteleg ca ati fost calugarita.
-Din intamplare, m-am ocupat de un bordello in Buenos Aires. Dar, cum placerile mi s-au parut dintotdeauna plictisitoare, am intrat in manastire. „

Lasă un răspuns

