In final

si despre mine.

Am scris numai despre carti de cand am intrat in vacanta, asta pentru ca mi-era dor ( a se citi foarte dor) sa citesc si sa scriu despre ce am gasit eu minunat printre ele. S-au adunat cateva si se vor mai aduna.

Mi-am incheiat toate treburile cu facultatea, mediile oficiale au sosit, ierarhia la fel. A fost bine. Astept cu drag anul viitor. Si practica.

Mi-a sosit o scrisoare din Noua Zeelanda pe care o asteptam de ceva timp si care m-a bucurat.

Imi fac planuri cu o vacanta la munte in viitorul foarte apropiat impreuna cu baietul. Visam amandoi numai stele si nori si frunze si sticle de vin si imbratisari si frig si castele.

Apoi o alta vacanta. Apoi iar carti si imbratisari. Multa fericire pentru noi.

Ghemotoace de fericire.

Lasă un răspuns

