Nothing

Sunt intr-o perioada in care ma caut, incerc sa ma gasesc si sa repar. Nu brusc, ma repar in timp. Ma intrebi ce incerc sa schimb si cum si-ti spun ca inca nu stiu. Nu ma crezi. Dar eu chiar nu stiu. Inca nu m-am gasit, desi ma caut prin fiecare cotlon. Stiu sigur ca ar trebui sa ma bucur un pic mai mult si sa ma veselesc un pic mai des in viata asta pentru ca trece repede si simt inca de pe acum cum o pierd si se duce si s-ar putea sa se nasca regrete si cum ar fi fost daca. Dar. Dar am eu momentele mele in care mi se duce toata energia si nu-mi mai vine sa vorbesc, sa fac planuri si sa ma bucur de ele, sa incerc si sa ma chinui, mi se duce momentul abia cand imi gasesc un rost, cand realizez ca da, are sens ce fac, trebuie sa mai verific daca merg pe drumul meu, nu daca e bun, am incetat de mult timp sa merg pe drumul corect, deja batatorit, numit „ce trebuie sa faci in viata”, cum trebuie sa gandesti si cum luptam toti pentru casa si masina si pentru cei doi copii care oricum nu o sa te asculte si te vor gasi vinovat pentru orice. Drumul meu, facut dupa mine. Un drum de care sa fiu multumita. Un drum in care se afla multe carti ( de chestia asta nu pot si nu vreau sa ma vindec si stiu ca toate gandurile mele despre carti si tot ce mi-a fost drag in ele se vor duce odata cu mine, nu o sa ramana nimic in urma sau poate tocmai deaia vreau sa fie ale mele si sa ramana cu mine sa-mi tina de cald), multe locuri de vazut, frumoase, speciale, altfel, de care sa ma lege alte amintiri, oameni pe care i-am iubit si ii iubesc si probabil ii vor mai iubi, care m-au tinut strans in brate si au incercat sa-mi provoace ideile, sa m-ajute sa-mi gasesc rostul, chiar oameni care au vrut sa ma opreasca din reparat, oameni ce sunt acolo pentru fericirea mea egoista. Pe drum, se mai intalneste o cariera, pe care o vreau si o visez si pe care o sa o construiesc asa cum trebuie, asa cum e in capul meu. Incetul cu incetul. Si multe amintiri pe care vreau sa le am si inca nu. Cred ca e ciudat sa vrei sa ai amintiri.

Postarea asta nu-mi e specifica, poate pentru ca e mai personala decat oricare alta. Poate pentru ca am scris prea des eu, mine, dar. Imi permit greseli. Inca.

Lasă un răspuns

