th

Mai am doua zile de practica si gata. Acum raman doar hartiile birocratice de semnat,stampilat,cautat si materialele de primit. De invatat, am invatat multe si ma bucura asta.

Nu inteleg recenziile de pe unele bloguri care sunt de fapt rezumate. In care domnisoara/domnisorul iti povesteste toata actiunea. Inclusiv finalul. Aceste recenzii ma depasesc, observ insa ca se cauta. Mna.

Particip la un concurs in care pot sa primesc muuulte carti. Oricum, in ultimul timp am fost peste masura de norocoasa si am castigat carti, bilete la concerte, reviste culturale, genti, chiar si sticle de Pur. E o minunata lume noua, a diversitatii. Asa ca sper sa castig si acum, ca am multe carti dorite in minte.

In judetul meu a venit potopul.

In curand, ma intorc in Bucuresti asa ca am inceput sa-mi fac planuri. Cred intr-o participare la Festivalul de animatie.

Am luat de la biblioteca urmatoarele: Sexus, Nexus, ale domnului Miller, Copilaria,Adolescenta, Tineretea ale respectabilului Tolstoi, Iubita mea, Sputnik, nu prea pot sa ma tin departe de Murakami dupa ce am citit 1Q84 si Complexul lui Portnoy, prima mea intalnire cu Philip Roth. Cred ca este un amestec ciudat.

De curand, din viitor mai exact, in facultatea mea se promoveaza punctele pentru activitati extra. Mie imi plac punctele. Si cumva tehnica asta functioneaza cel mai bine. Au si un scop, dar nu asta e important. E frumos sa le aduni. Si poate anul asta ajung si eu la o conferinta cu Isarescu Mugur.

Lasă un răspuns

