Jour

Daca tot se duce vacanta, m-am mutat in partea de realizari si am infaptuit:

* O inscriere in AIESEC, momentan sunt in prima etapa de a trece pe albastru.

539115_10151612583641646_2098954517_n

* O intrare in echipa Anim’est, unde abia astept sa vad Le jour des corneilles, Sta sa ploua cu chiftele II sau Ernest și Célestine. De fapt, sunt zeci de animatii pe care as vrea sa le vad si sper sa reusesc.

1174982_10151744018980777_1717076628_n

* Am reusit sa initiez o colaborare cu editura Litera, asa ca vor urma cateva recenzii pe blog. Mai exact recenzii pentru cartile: Ali Shaw- Fata cu picioarele de sticla, John Galsworthy- Floarea intunecata si Paul Heyse- Andrea Delfin.

1916

* O participare la concursul propus de un alt colaborator, Libris, cu tema ce este o carte buna? Raspunsul meu il gasiti aici. Ma bucur ca exista oameni care sunt de acord cu mine, care mi-au apreciat ideile si mai ales, care citesc.

Mai am si alte planuri, o sa vorbesc despre ele pe masura ce sunt acceptata. Deocamdata atat.

Lasă un răspuns

