Hap

S-a intamplat si Gala de deschidere Anim’est, implicit si prima mea zi in echipa. A fost frumos, cu oameni faini si amuzanti, cu animatia Ernest si Celestine ( foarte buna de altfel, am ras mai tot timpul). Maine, tot in Patria, ma duc la Frankenweenie si Animash. Sper sa iasa la fel de bine si eventual sa fie mai cald.

Sunt incantata de propriul meu badge. Sunt incantata de animatii ca mi se par cam singurele filme la care pot sa rad. Comediile sunt, in general, foarte proaste.

Libris imi trimite Poarta coliviei si Pe cand eram o opera de arta, asa ca vor urma alte recenzii (pe langa cele deja promise).

Deci, imi ocup timpul cu ore la facultate, animatii si carti. Ciocolata si baiet imi mai lipsesc. Fericire de toamna.

Lasă un răspuns

