Pasata

Am fost la evenimentul propus de Julius Meinl, Platestea cafeaua cu poezie in Hanul lui Manuc unde am stat langa un ceas cu pendula (tocmai atunci cand se facea 12:00), unde am scris o poezie oarecum optimista care apoi nu mi-a mai placut, apoi am scris una total nefericita, trista si mi s-a parut ca aceea valora o cafea. Cealalta nu. A fost o chestie misto, zic, ca a fost buna si cafeaua si cu ocazia asta am mai scris o poezioara (eu care de un an nu m-am mai atins de versuri). Mi-a placut oricum si cealalta initiativa a lor de a acoperi un metrou cu versuri. Mi-a placut.

Apoi, tot in aceste timpuri se desfasora Les films de Cannes a Bucarestl, unde am vazut Duelul. Ii vorba de un domn care merge cu masinuta pan’ pustiuri si conducatorul unui camion (cred ca ii zice) il cam pandeste sa-l omoare la toate cartile. Mai vazusem eu ceva de genul asta printr-un film de groaza (mai mult sau mai putin, ca altfel nu stiu cum sa-l clasific), cu una care depasise o masina pe autostrada si psihopatul a retinut-o si o urmarea si ii trimitea lenjerie intima plina de sange, ii distrugea casa, ii omora mama sau ceva de genul asta. Punctul principal e ca dintr-un lucru mic il starnesti pe unul sa vrea sa te omoare. Psihologic sau ce? Mi-a placut, plus pentru efectele speciale, tinand cont ca filmul e din ’71.

A scos Milka un sortiment nou de ciocolata aerata. E bun.

Citesc O saptamana de decembrie care mi se parea ca e o carte inspre povesti de iubiri sau psihologie (parca avea potential), dar vad ca tot pe sex&drugs se duce. Nu ma incanta cartile prea evidente, prea scrise sa fie comerciale.

Lasă un răspuns

