3

Am purces la vazut muzee si am bifat Muzeul Bucurestiului, Muzeul Pallady si Muzeul Pompierilor.

La Muzeul Bucurestiului mi-au placut cladirea, partea de intrare cu oglinda gigantica si detaliile din arhitectura, faptul ca podeaua scartaia (asta se cam intampla la toate muzeele si e un lucru bun, iti da impresia de vechi), sigiliile, imaginile din Bucurestiul vechi (mult, mult de tot mi-au placut), privelistea de sus si geamul la care se adunau multi porumbei. O lulea.

Apoi, am descoperit Teatrul Foarte Mic, cladirea de la Bursa de Valori Bucuresti si multe stradute linistite, frumoase, cu cladiri vechi. La Pallady mi-a placut gradinita din fata muzeului. Inauntru, cateva nuduri dragute si portrete de femei frumoase. O doamna care venea dupa mine in fiecare camera sa se asigure ca nu fac stricaciuni sau fur. O iert.

Prin Muzeul Pompierilor am trecut mai repede, devenea oleaca tehnic si ma depasea. Frumoase echipamente si frumosi pompierii mei din Galati.

si cu asta, am vazut cam orice muzeu se putea prin Bucuresti. As mai trece pe la Muzeul satului, ca nu imi mai amintesc exact ce era pe acolo.

Ce se va mai intampla: o recenzie la Cele 40 de legi ale iubirii, o zi intreaga la Career Innovation Week si poate un seminar CEFIMO. Preferabil niste piese de teatru.

Lasă un răspuns

