CFPR

Dupa perioada frumoasa cu Craciunul, cu clopoteii, cu Tanita si hai, fii atent, ca trec secundele, m-am aruncat direct in proiecte ce-mi mananca tot weekendul, in kilograme de hartie si in e normal sa termini un test si sa alergi apoi spre examen. Inca 5 examene si revine linistea. Inca sute de foi invatate. Nu-i problema.

Am cam neglijat blogul, dar dupa sesiune am multe planuri cu el si-anume: colaborari cu trei scriitori straini (prima recenzie sper sa o termin repejor), un concurs ( care sper sa mearga bine si sa va intereseze), o rublica de genul Cartile lunii Z pentru ca in ultimul timp am primit si am cumparat destul de multe carti si ma mai gandesc la o rubrica despre ceaiuri, ca merg mana in mana cu cititul.

Daca vreti sa stiti ce se intampla puteti:

Da follow blogului in partea dreapta a paginii
Sau ma puteti urmari aici: Lorellei

M-ar ajuta de asemenea sa scrieti in comentarii ce parere aveti, ce v-ati mai dori sau pur si simplu sa vorbiti de carti dragi voua. In foarte curand, revin cu detalii.

Lasă un răspuns

